Zgibanka je neposreden kanal do stranke. Predstavlja storitev, izdelek ali ponudbo v kratki, pregledni obliki. Pravilno oblikovana zgibanka pritegne pozornost in vodi bralca do kontaktov ter naslednjega koraka. Magma Media ponuja tisk zloženk in zgibank po konkurenčnih cenah. Hiter čas izvedbe je prednost pri akcijah in promocijah s kratkim rokom. Magma Media navaja možnost izvedbe od naročila do končne dobave v 24 urah, kar omogoča hitro odzivnost kampanj.
Za manjše naklade podjetje uporablja digitalni tisk. Za večje naklade je na voljo offset tisk. Tako pokrijejo različne potrebe glede količin in cene na kos. Poleg standardnih papirnih rešitev ponujajo tudi tisk na alternativne materiale, kot so karton, les ali plastika, če projekt to zahteva.
Pri oblikovanju zgibanke sta pomemebni vsebina in struktura. Na zloženki naj bodo bistveni podatki o dejavnosti, kontaktni podatki in jasno izražene prednosti, ki jih ponudnik prinaša. Magma Media poudarja pomen sistematične predstavitve vaših vrline in prednosti ter svetuje pri izbiri materiala in zasnove.
Praktičen pristop izboljša učinek zgibanke. Začnite z jasno glavno ponudbo v prvem vidnem polju, ki jo ima zgibanka. Nato razdelajte koristi v kratkih stavkih. Dodajte klic k dejanju in kontaktne možnosti. Uporabite kakovostne fotografije ali preproste grafike. Pri izbiri papirja in zlaganja upoštevajte distribucijski kanal. Če boste zgibanke pošiljali po pošti, izberite lažji gramatur. Če jih boste dajali v roke na dogodkih, izberite trpežnejši material.
Cena in hitra izdelava sta pomembni. Kljub temu ne žrtvujte berljivosti in jasnosti sporočila. Digitalni tisk omogoča prilagoditve in krajše serije. Offset tisk zniža ceno pri večjih količinah. Oba načina imata prednosti glede kvalitete in ekonomičnosti, zato je smiselno primerjati obe opciji glede na cilj kampanje.
Zgibanka je orodje komunikacije. Uporabite jo za predstavitev produktov, vabil, programov ali cenikov. Če potrebujete svetovanje pri idejni zasnovi, oblikovanju ali materialih, Magma Media nudi podporo in priporočila, kar olajša izbiro najboljšega formata za vašo kampanjo. Če želite, da zgibanka deluje, načrtujte vsebino premišljeno. Jasno definirajte cilj. Izberite tiskarno, ki razume vaše potrebe in ponudi primeren material, način tiska in rok izvedbe.